Робота з учнівським колективом
Достатньо виховати одне покоління,
щоб бути спокійним за наступні.
В.Сухомлинський
Діяльність
вихователя спрямовується на створення у групі сприятливого середовища для
формування особистості ліцеїстів, педагогічне проектування та забезпечення
індивідуальної траєкторії розвитку ліцеїста, пошук найбільш ефективних
прийомів і методів здійснення виховного впливу на кожного дитину.
Основними
напрямами індивідуальної роботи з ліцеїстами є:
* вивчення індивідуальних особливостей
ліцеїстів;
* встановлення міжособистісних контактів
із кожною дитиною;
* вивчення та врахування в роботі стану
фізичного, психічного та соціального здоров’я дитини;
* розв’язання питання соціальної адаптації
ліцеїстів в умовах дитячого та педагогічного колективу;
* надання індивідуальної допомоги ліцеїстам,
які мають проблеми в адаптації до життєдіяльності групи, відносинах з вчителями
та іншими членами колективу навчального закладу, виконанні норм і правил
поведінки у ліцеї-інтернаті та поза його межами;
*
взаємодія з батьками;
* сприяння вихованцям у діяльності з
самопізнання, самовизначення і та саморозвитку;
* діагностика результатів навчання,
виховання і розвитку кожного вихованця, облік їхніх особистих досягнень.
Відповідно
до плану роботи вихователя та авторської програми «Я – громадянин України і
пишаюся цим!» можна використовувати такі форми роботи з ліцеїстами:
·
бесіди;
·
тренінгові заняття;
·
години спілкування;
·
круглі столи;
·
інтелектуальні та ділові ігри;
·
усні журнали;
·
проектні технології;
Немає коментарів:
Дописати коментар