Робота з учнівським колективом

Робота з учнівським колективом

Достатньо виховати одне покоління,
щоб бути спокійним за наступні.
В.Сухомлинський

Діяльність вихователя спрямовується на створення у групі сприятливого середовища для формування особистості ліцеїстів, педагогічне про­ектування та забезпечення індивідуальної траєкторії розвитку ліцеїста, по­шук найбільш ефективних прийомів і методів здійснення виховного впли­ву на кожного дитину.
     Основними напрямами індивідуальної роботи з ліцеїстами є:
     * вивчення індивідуальних особливостей ліцеїстів;
     * встановлення міжособистісних контактів із кожною дитиною;
   * вивчення та врахування в роботі стану фізичного, психічного та соціального здоров’я дитини;
  * розв’язання питання соціальної адаптації ліцеїстів в умовах дитячого та педагогічного колективу;
   * надання індивідуальної допомоги ліцеїстам, які мають проблеми в адап­тації до життєдіяльності групи, відносинах з вчителями та іншими членами колективу навчального закладу, виконанні норм і правил поведінки у ліцеї-інтернаті та поза його межами;
    *  взаємодія з батьками;
 * сприяння вихованцям у діяльності з самопізнання, самовизначення і та саморозвитку;
   * діагностика результатів навчання, виховання і розвитку кожного вихованця, облік їхніх особистих досягнень.
Відповідно до плану роботи вихователя та авторської програми «Я – громадянин України і пишаюся цим!» можна використовувати такі форми роботи з ліцеїстами:
·        бесіди;
·        тренінгові заняття;
·        години спілкування;
·        круглі столи;
·        інтелектуальні та ділові ігри;
·        усні журнали;
·        проектні технології;
·        колективні творчі справи.


Немає коментарів:

Дописати коментар