Робота з батьківською спільнотою
З родини йде життя людини.
Народна мудрість
Умовою успішної
виховної діяльності з учнями є співробітництво класного керівника з батьками,
адже родина впливала і продовжує значно впливати на процес розвитку особистості
дитини.
Родина і навчальний заклад — два суспільні інститути, що знаходяться,
біля витоків нашого майбутнього. Батьки і педагоги – вихователі одних і тих же
дітей, і результат виховання може бути успішним, тоді коли вчителі та батьки
стануть союзниками.
Родина завжди є природним середовищем первинної соціалізації дитини,
джерелом матеріальної і емоційної підтримки, необхідної для розвитку дітей. В
основі взаємодії батьків та класного керівника повинні лежати принципи взаємної
довіри і поваги, підтримки і допомоги, терпіння і терпимості по відношенню один
до одного.
Тому
постає завдання зближення з батьками, пошуку шляхів взаєморозуміння,
ознайомлення батьків не лише з організацією виховної роботи з ліцеїстами, а
головне — ознайомлення з виховною метою, традиціями групи і ліцею-інтернату.У
роботі з батьками можна використовувати різні форми, що зближують педагога і
батьків, наближають родину до ліцею, допомагаютьвизначити оптимальні шляхи
виховного впливу на дитину, наприклад:
• батьківські збори;
• бесіди;
• «круглі столи»;
• тренінги;
• семінари-практикуми;
• лекції;
• години спілкування;
• колективні творчі справи;
• робота з батьківським активом групи.
Робота здійснюється відповідно до авторської програми «Шляхи сімейного виховання».
• батьківські збори;
• бесіди;
• «круглі столи»;
• тренінги;
• семінари-практикуми;
• лекції;
• години спілкування;
• колективні творчі справи;
• робота з батьківським активом групи.
Робота здійснюється відповідно до авторської програми «Шляхи сімейного виховання».
Немає коментарів:
Дописати коментар