Досвід роботи
Вихователь - це особа, яка за дорученням народу
має повсякденний
доступ до
найдорожчого народного багатства - душі, розуму, почуттів дітей,
підлітків і
юнаків. Перед ним, з одного боку, моральні цінності, створені,
вистраждані
протягом століть, з другого - багатство народу, його майбутнє,
його надія -
молоде покоління. Вихователь творить найбільше
багатство
суспільства - Людину...
В. О. Сухомлинський
Педагогічний стаж роботи у даному навчальномузакладі – 3,5 роки.
Проблема,
над якою працюю в системі виховної роботи класного колективу: «Формування
єдиного колективу групи та моральних якостей особистості».
Педагогічне кредо: «Виховувати з любов’ю, постійно рухатися вперед, не
зупиняючись на досягнутому! »
Вихователь — стрижень
виховного процесу. Це нитка, яка зв'язує в одне ціле дитину, педагога, батьків,
громадськість. На мою думку, класний керівник — універсальна особистість. Це і
вихователь, і психолог, і соціальний педагог, і педагог-організатор.
Вихователь повинен мати мудрість учителя, відповідальність
старшого товариша, доброту матері, строгість батька.
На
мою думку, діяльність класного керівника дуже цікава, багатогранна,
трудомістка. Вона пов’язана з непередбаченими труднощами, невдачами, навіть
розчаруваннями, а іноді – з безсонними ночами,сльозами… Все це так. Але коли
бачиш, як на твоїх очах виростає
Людина, як збагачується її
духовний світ, як дитина починає усвідомлювати своє місце в житті, а у
вирішенні проблем шукає підтримки в тебе і вдячна за це, забуваєш про прикрощі
і безсонні ночі, а душунаповнюєпочуття глибокого задоволення.Сподіваюсь, що моя
любов зігріє їх серця таторкнеться дитячих душ.
В
даний час є класним керівником ІІ курсу (21 групи). За ці місяці я пройшла шлях
виховання ліцеїстів де відбувається формування цінностей колективу, які
намагаються утвердитися в колективі через органи самоврядування, через
вираження своїх морально-етичних позицій.В практику виховної роботи з групою
впроваджую модель виховної системи, основану на ідеях педагогіки
життєтворчості, яка найповніше розкриває смисл існування людини у світі.
В роботі вважаю головним забезпечення
розвитку особистості кожної дитини, її творчого потенціалу. Відносини з дітьми
будую на принципах співробітництва, співтворчості і пам’ятаю, що педагог може
допомогти дітям розвивати почуття прекрасного, пробудити творчі сили.
Усвідомлюючи, що виховательє для
підростаючого покоління духовним посередником між суспільством і дитиною,
прагну створити сприятливі умови для формування особистості, внести необхідні
корективи у процес виховання, скоординувати зусилля педагогів, сім’ї , соціуму.
В своїй роботі керуюсь принципом:допомогти дитині знайти свій ключ до успіху,
створити умови, у яких вона розкриватиме свої здібності, творитиме своє життя,
зростатиме духовно, творчо, інтелектуально й самовдосконалюватиметься.
Розуміючи важливість виховної діяльності
вихователя, відповідально виконую свої обов’язки, докладаю всіх зусиль, щоб
виховання підлітків відбувалось в атмосфері добра і творчості, взаємодопомоги і
взаємоповаги, доброзичливості та толерантності. У своїй діяльності використовую
різноманітні традиційні та інноваційні форми виховної діяльності - головне, щоб
вони давали бажаний результат. Серед них:
-
ділові ігри;
-
тренінги;
-
усні журнали;
-
турніри
інтелектуальних ігор;
-
брейн-ринги;
-
години спілкування;
-
бесіди.
Одним із основних пріоритетів
у роботі є згуртування ліцеїстів та батьків групи в єдиний, дружній колектив
через участь у спільних творчих: День іменинника, родинні свята, екскурсії,
походи на природу.
Поряд з традиційними формами роботи використовую
інноваційні колективні й індивідуальні форми співпраці з батьками: прес-конференції,
дискусії, круглі столи, батьківські тренінги.
Залучаю батьків до проведення виховних годин,
екскурсійних подорожей, загально-ліцейських заходів та родинних свят. До
батьківських зборів готуюся ретельно та заздалегідь. Усім батькам на зборах
завжди готую план проведення зборів, поради батькам в друкованому вигляді.Крім того,
часто проводжу з класом психологічні тренінги, анкетування, діагностування.
Прагну працювати творчо, а тому завжди
пам’ятаю слова В.Сухомлинського: «Якою талановитою не була б людина, але якщо
вона не вчиться на досвіді інших, то ніколи не буде хорошим педагогом». Прагну
самокритично оцінювати свою діяльність, її результати, намагаюся швидко
адаптуватися в умовах соціальних змін. І вірю у слова М.Свєтлова:
«...Жизнь – это чудо, а чуда не
запретишь. Даздравствует амплитуда – то падаешь, то летишь!»,бо перемога - це
доля щасливихта оптимістичних».
Досвід роботи
Вихователь - це особа, яка за дорученням народу
має повсякденний
доступ до
найдорожчого народного багатства - душі, розуму, почуттів дітей,
підлітків і
юнаків. Перед ним, з одного боку, моральні цінності, створені,
вистраждані
протягом століть, з другого - багатство народу, його майбутнє,
його надія -
молоде покоління. Вихователь творить найбільше
багатство
суспільства - Людину...
В. О. Сухомлинський
Педагогічний стаж роботи у даному навчальномузакладі – 3,5 роки.
Проблема,
над якою працюю в системі виховної роботи класного колективу: «Формування
єдиного колективу групи та моральних якостей особистості».
Педагогічне кредо: «Виховувати з любов’ю, постійно рухатися вперед, не
зупиняючись на досягнутому! »
Вихователь — стрижень
виховного процесу. Це нитка, яка зв'язує в одне ціле дитину, педагога, батьків,
громадськість. На мою думку, класний керівник — універсальна особистість. Це і
вихователь, і психолог, і соціальний педагог, і педагог-організатор.
Вихователь повинен мати мудрість учителя, відповідальність
старшого товариша, доброту матері, строгість батька.
На
мою думку, діяльність класного керівника дуже цікава, багатогранна,
трудомістка. Вона пов’язана з непередбаченими труднощами, невдачами, навіть
розчаруваннями, а іноді – з безсонними ночами,сльозами… Все це так. Але коли
бачиш, як на твоїх очах виростає
Людина, як збагачується її
духовний світ, як дитина починає усвідомлювати своє місце в житті, а у
вирішенні проблем шукає підтримки в тебе і вдячна за це, забуваєш про прикрощі
і безсонні ночі, а душунаповнюєпочуття глибокого задоволення.Сподіваюсь, що моя
любов зігріє їх серця таторкнеться дитячих душ.
В
даний час є класним керівником ІІ курсу (21 групи). За ці місяці я пройшла шлях
виховання ліцеїстів де відбувається формування цінностей колективу, які
намагаються утвердитися в колективі через органи самоврядування, через
вираження своїх морально-етичних позицій.В практику виховної роботи з групою
впроваджую модель виховної системи, основану на ідеях педагогіки
життєтворчості, яка найповніше розкриває смисл існування людини у світі.
В роботі вважаю головним забезпечення
розвитку особистості кожної дитини, її творчого потенціалу. Відносини з дітьми
будую на принципах співробітництва, співтворчості і пам’ятаю, що педагог може
допомогти дітям розвивати почуття прекрасного, пробудити творчі сили.
Усвідомлюючи, що виховательє для
підростаючого покоління духовним посередником між суспільством і дитиною,
прагну створити сприятливі умови для формування особистості, внести необхідні
корективи у процес виховання, скоординувати зусилля педагогів, сім’ї , соціуму.
В своїй роботі керуюсь принципом:допомогти дитині знайти свій ключ до успіху,
створити умови, у яких вона розкриватиме свої здібності, творитиме своє життя,
зростатиме духовно, творчо, інтелектуально й самовдосконалюватиметься.
Розуміючи важливість виховної діяльності
вихователя, відповідально виконую свої обов’язки, докладаю всіх зусиль, щоб
виховання підлітків відбувалось в атмосфері добра і творчості, взаємодопомоги і
взаємоповаги, доброзичливості та толерантності. У своїй діяльності використовую
різноманітні традиційні та інноваційні форми виховної діяльності - головне, щоб
вони давали бажаний результат. Серед них:
-
ділові ігри;
-
тренінги;
-
усні журнали;
-
турніри
інтелектуальних ігор;
-
брейн-ринги;
-
години спілкування;
-
бесіди.
Одним із основних пріоритетів
у роботі є згуртування ліцеїстів та батьків групи в єдиний, дружній колектив
через участь у спільних творчих: День іменинника, родинні свята, екскурсії,
походи на природу.
Поряд з традиційними формами роботи використовую
інноваційні колективні й індивідуальні форми співпраці з батьками: прес-конференції,
дискусії, круглі столи, батьківські тренінги.
Залучаю батьків до проведення виховних годин,
екскурсійних подорожей, загально-ліцейських заходів та родинних свят. До
батьківських зборів готуюся ретельно та заздалегідь. Усім батькам на зборах
завжди готую план проведення зборів, поради батькам в друкованому вигляді.Крім того,
часто проводжу з класом психологічні тренінги, анкетування, діагностування.
Прагну працювати творчо, а тому завжди
пам’ятаю слова В.Сухомлинського: «Якою талановитою не була б людина, але якщо
вона не вчиться на досвіді інших, то ніколи не буде хорошим педагогом». Прагну
самокритично оцінювати свою діяльність, її результати, намагаюся швидко
адаптуватися в умовах соціальних змін. І вірю у слова М.Свєтлова:
«...Жизнь – это чудо, а чуда не
запретишь. Даздравствует амплитуда – то падаешь, то летишь!»,бо перемога - це
доля щасливихта оптимістичних».
Немає коментарів:
Дописати коментар